ثبت نام متقاضیان دارای نقص مدرک در ترم بهمن ماه - معاونت آموزشی
0
اطلاعیه ثبت نام در ترم بهمن برای متقاضیانی که به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی موفق به ثبت نام نشدهاند
ثبت نام متقاضیان دارای نقص مدرک در ترم بهمن ماه
بسمه تعالی
حسب دستورالعمل شماره 77542 مورخه 1402/08/15 سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع میرساند
پذیرفتهشدگانی که تا تاریخ 1402/06/31 از مقطع قبلی خود (دیپلم، کارشناسی) فارغالتحصیل نشدهاند، در صورتی که تا پایان نیمسال اول سال جاری (1402/11/30) موفق به اخذ مدرک تحصیلی مقطع قبل شوند ، مجاز به ثبت نام از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 میباشند. لازم به ذکر است که اخذ واحد درسی منوط به تأیید گروه آموزشی مربوطه خواهد بود.
تذکر مهم 1 : أخذ و ارئه مدرک تا تاریخ فوقالذکر (1402/11/30) برای ثبتنام الزامی است.
تذکر مهم 2 : این اطلاعیه شامل متقاضیان آزمون دکتری نمیباشد .
شناسه : 10838966

