دانشگاه رازی کرمانشاه بار دیگر توانست در بین دانشگاههای پایدار (سبز) دنیا در نظام رتبهبندی جهانی گرین متریک قرار گیرد.
طی صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه رازی، دکتر حسن مرادی، به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی معرفی شد.
دکتر منکرسی، عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به عنوان معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات منصوب شد.
رؤسای سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و پارک علم و فناوری استان با سرپرست دانشگاه رازی دیدار کردند.
مدیر امور پژوهشی دانشگاه گفت: بر اساس نظام رتبهبندی ISC، دانشگاه رازی رتبه 11 دانشگاههای جامع کشور را کسب کرد.
دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه از دانشکده کشاورزی سنقر بازدید به عمل آورد.
در جلسه هیئت ممیزه، تعداد 6 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی ارتقاء یافتند.
«رویداد استارتاپی با رویکرد کسب و کارهای نوین صنعتی» با معرفی ایدههای برتر، در دانشگاه رازی به کار خود پایان داد.
نمایش 1,985 - 1,992 از 2,236 نتیجه