نخستین نشست گفتوگوی مستقیم کارکنان با ریاست دانشگاه رازی برگزار شد. کارکنان در فضایی صمیمانه دغدغههای خود را مطرح کردند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، گفت: نشریه "بیوتکنولوژی و بیوشیمی غلات" با صاحب امتیازی دانشگاه رازی موفق به کسب رتبه "الف" از وزارت علوم شد.
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نامهای، از همکاری مناسب دانشگاه رازی در پیشبرد قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی تقدیر کرد.
در اختتامیه اجلاس ملی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها، از تلاشهای دکتر وکیل احمدی، به پاس برگزاری باکیفیت دومین جشنواره ملی جریان، تقدیر به عمل آمد.
نمایش 217 - 220 از 2,239 نتیجه