سازمان پژوهش ­های علمی و صنعتی ایران، سي و هفتمین جشنواره بين‌المللي خوارزمي و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را كه با بيش از سه دهه تجربه و به عنوان مهمترين رخداد علمي در سطح ملي و بين‌المللي شناخته شده است را برگزار می­ نمايد. 

 

به اطلاع علاقه‌مندان به شركت در سی و هفتمین جشنواره بين‌المللي خوارزمي و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی مي‌رساند كه ثبت‌نام و ارائه طرح در اين دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پايان شهريور سال جاري مي‌باشد. طرح‌هاي قابل پذيرش مي‌بايست در گروه های تخصصي شامل بحران آب و كشاورزي و منابع طبيعي، امنیت غذایی، برق و كامپيوتر، زیست فناوری، علوم پایه پزشکی، عمران، فناوری­های شیمیایی، علوم پایه، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نانو، مكانيك، مواد،  متالورژی و انرژی­های نو، مکاترونیک، نرم افزار و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، هنر، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش‌هاي بنيادي، پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، نوآوری و فناوری و ابتكار به جشنواره­های خوارزمي ارائه گردد.

از برگزیدگان دوره ­های قبل جشنواره­ های خوارزمی که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده ­اند دعوت می­ گردد که برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

 متقاضیان مي‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره ­های خوارزمي به نشاني www.khwarizmi.ir  با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره­های خوارزمي نسبت به ثبت‌نام/ ورود به پنجره واحد، ارايه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف نمايند.

ضروري است قبل از شروع فرآيند ثبت نام و ارایه طرح ، راهنماي مربوط به ثبت نام را مطالعه کنید.

راهنماي مربوط به ثبت نام

 

آخرین اخبار