آخرین اخبار

یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه یکم خرداد ماه 1403 به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و با حضور اعضای این شورا و  مدعوین  به این جلسه در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان به حاضرین، دستور جلسه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری رئیس شورای فرهنگ عمومی استان پس از عرض تسلیت این ضایعه اندوهناک اظهار داشت: رئیس جمهور شهید در رساندن گوهر انقلاب به نقطه اقتدار نقش مهمی داشت.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی 45 سال است با نظام استکباری در حال مبارزه است اما به فضل الهی در این سالها چیزی جز شکست برای دشمن ونصرت و پیروزی برای انقلاب اسلامی نبوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری جهاد تبیین را وظیفه اصلی همه مسئولین دانست و افزود : بیان ابعاد شخصیتی و تاثیرگذاری شهدا از وظایف ماست که باید بازگو شود.

دکتر صحرایی نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان نیز پس از عرض تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همرانشان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی همواره بر این موضوع تأکید داشتند که اگر فرصت مدیریت ما یک روز باشد و یا صد سال باید به وظایفمان عمل کنیم.

دکتر صحرایی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نیازمند عزم جدی برای حضور هرچه باشکوه‌تر در انتخابات هستیم و امیدواریم با حضور حماسی مردم شاهد انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه و عضو شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی کشورمان و یاران ایشان در سانحه سقوط بالگرد در سخنانی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی این روزها داغدار فقدان ناباورانه‌ فرزندی دلیر و فداکار شده‌اند که تمام عمر خود را به جهاد در راه خدا و خدمت به مردم گذراند و حقیقتاً شهادت، پاداش اخلاص و مجاهدت‌های ایشان بود.

دکتر احمدی افزود: شهید رئیسی عزیز هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد.

وی یادآور شد: یقیناً در تاریخ انقلاب اسلامی تلاش‌ها و رشادت‌های مجاهدانه رئیس جمهور مردمی و جهادگر کشورمان در امتداد مسیر حق ماندگار خواهد بود.

در ادامه تعدادی از حاضرین ضمن برشمردن فضائل رئیس جمهور بر لزوم حفظ انسجام و استفاده مناسب از همگرایی ایجاد شده موجود توسط سخنرانان، مداحان و مجریان و بیان خدمات رئیس جمهور شهید و خدمات دیگر شهدا نیز گفته شود.

این نشست با مصوباتی همراه بود.

آخرین اخبار