آخرین اخبار

 کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب به صورت سامانه‌ای راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب سازماندهی و به صورت سامانه‌ای راه اندازی شد.

دکتر پیرو رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب در این خصوص اظهار داشت: پس از راه اندازی مجدد دانشکده و نیاز مبرم دانشجویان و اساتید به دسترسی منابع علمی برای فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی، موضوع راه اندازی کتابخانه با سازماندهی جدید و بروز به صورت سامانه‌ای، در دستور کار قرار گرفت. در این راستا  از مرداد سال جاری، طرح فهرست‌نویسی و خدمات الکترونیکی کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب با همکاری کتابخانه مرکزی آغاز شد و در نیمه دوم آبان ماه به اتمام رسید.

وی تعداد کتاب‌های موجود در دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب را 1500 نسخه اعلام کرد و افزود: تعداد این کتاب‌ها با اهدای 1200 نسخه دیگر از طرف کتابخانه مرکزی، به 2700 نسخه رسید.

دکتر پیرو موضوع اصلی کتاب‌ها را حوزه مهندسی رشته های مرتبط با دانشکده عنوان کرد و گفت: طرح فهرست نویسی و خدمات الکترونیکی این کتابخانه شامل خودکار سازی خدمات جستجو اطلاعات، میز امانت کتاب، رزرو و سایر خدمات کتابخانه دیجیتال است که دانشجویان این دانشکده می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات آن بهره مند شوند. این امکانات قبلا به دلیل مشکلات دانشکده محیا نبوده است.

 

آخرین اخبار