آخرین اخبار
18004
با شرکت کارشناسان بهداشت و تغذیه برگزار شد؛

کارگاه کشوری HACCP (آنالیز خطر و کنترل نقطه بحرانی) + عکس

کارگاه کشوریHACCP (آنالیز خطر و کنترل نقطه بحرانی) با حضور کارشناسان بهداشت و تغذیه دانشگاه‌ها، به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کارگاه کشوریHACCP (آنالیز خطر و کنترل نقطه بحرانی) با حضور کارشناسان بهداشت و تغذیه دانشگاه‌های مناطق ۵ و ۱۰ کشور و همچنین کارشناسان سایر دانشگاه‌ها برگزار شد.

کارگاه یک روزه HACCP با هدف توانمندسازی کارشناسان بهداشت و تغذیه در دانشگاه‌ها، توسط مرکز بهداشت و درمان دانشگاه رازی با حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه و با مشارکت دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سالم برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه، دکتر حسن مرادی معاون دانشجویی دانشگاه رازی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سخنانی، به میهمانان خیرمقدم گفت و برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

سخنرانی دکتر احسان صادقی در خصوص بهداشت مواد غذایی و پدافند غیرعامل، سخنرانی دکتر هیوا حسینی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص بهداشت آب و فاضلاب، گندزداها، پدافند غیرعامل از برنامه های این کارگاه بود.

پرسش و پاسخ، اهدای گواهی شرکت در کارگاه و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌ها بود.

شایان ذکر است؛ HACCP؛ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذایی و تولید غذاست که در طول زنجیره غذا از تولید کننده اولیه تا مصرف کننده نهایی کاربرد دارد. HACCP سیستمی نظام‌مند است که به کسب و کارهایی که در زنجیره مواد غذایی فعالیت می‌کنند، کمک می‌کند تا خطرهای ویژه و اقدامات لازم برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی را شناسایی و کنترل کنند.

آخرین اخبار