آخرین اخبار

کارگاه آموزشی «مدیریت در آموزش عالی» با شرکت معاونین دانشگاه، مدیران ستادی، رؤسا و معاونین دانشکده‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کارگاه آموزشی «مدیریت در آموزش عالی» در روز دوشنبه مورخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲، با شرکت معاونین دانشگاه، مدیران ستادی، رؤسا و معاونین دانشکده‌ها و به همت دفتر طرح و برنامه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر کیانوش چقامیرزا، مدیر طرح و برنامه دانشگاه در سخنانی با تبریک اعیاد ولایت و امامت، از حضور شرکت‌کنندگان در این کارگاه قدردانی کرد.

دکتر چقامیرزا همچنین با قدردانی از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران کارگاه آموزشی «مدیریت در آموزش عالی» اظهار داشت: قریب به ۶۰ نفر از معاونین دانشگاه، مدیران ستادی، روسای دانشکده‌ها و معاونین برای شرکت در این کارگاه دعوت شده‌اند و امیدواریم که برگزاری آن در پیشبرد اهداف عالی آموزشی موثر واقع گردد.

وی همچنین به تشریح برنامه‌های کارگاه آموزشی «مدیریت در آموزش عالی» پرداخت و با اشاره به اهمیت برگزاری چنین کارگاه‌هایی ابراز امیدواری کرد که با استقبال دانشگاهیان گرامی، در برهه‌های آتی برگزاری این کارگاه‌ها تداوم یابد.

در ادامه، دکتر محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی، با تبریک اعیاد ولایت و امامت و قدردانی از برگزاری این کارگاه آموزشی، در سخنانی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی از موضوعات اساسی است که شریان‌های آن سازمان و آن دستگاه و به خصوص دانشگاه را حیاتی دوباره می‌بخشد.

وی با قدردانی از دفتر طرح و برنامه دانشگاه در برگزاری کارگاه «مدیریت در آموزش عالی» اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات مؤثری انجام شده؛ چارت تفصیلی دانشگاه در حال تدوین است، همچنین در اخذ موافقت‌های اصولی و قطعی برای ایجاد رشته‌های تحصیلی در دانشگاه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و در حال حاضر به لحاظ کارکردهای اداری، دانشگاه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

رئیس دانشگاه رازی تأکید کرد: برای پرورش مدیران مبتکر و خلاق، دانشگاه همواره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت مدیریت در آموزش عالی در برهه‌های مختلف نیازمند است. انتظار می‌رود که مدیران محترم دانشگاه در حوزه‌های مدیریتی خود چنین جلساتی را با محوریت تبیین در ارتباط با بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مختلف برگزار کنند.

دکتر احمدی با اشاره به برخی موفقیت‌ها و توفیقات حاصل شده، اظهار داشت: اجرای طرح جهش علمی بر مبنای عملکرد، همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی و پرداخت معوقات از جمله اقدامات مهمی بود که به یاری خداوند متعال به انجام رسید.

دکتر احمدی همچنین از کسب عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور توسط عضو هیئت علمی دانشگاه خبر داد و افزود: مایه بسی افتخار است که از میان ۳۰۰ عضو هیئت علمی معرفی شده از سوی دانشگاه‌ها، نخستین استاد سرآمد آموزشی کشور از میان دانشگاه رازی انتخاب شد و این افتخار به آقای دکتر رضا آقا یاری دانشیار محترم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی رسید.

در ادامه این کارگاه آموزشی، دکتر هژبری معاون اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه، دکتر شهاب قاضی دبیر هیئت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه و آقای شیخی مدیر امور داری دانشگاه به بیان توضیحات کارشناسی در خصوص محوریت جلسه با موضوع «مدیریت آموزش عالی» پرداختند و در پایان به پرسش‌های مطرح شده از سوی حضار پاسخ دادند.

آخرین اخبار