آخرین اخبار

کاروان ورزشی دانشگاه رازی به سومین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر  شاهد و ایثار گر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر  شاهد و ایثارگر، دانشگاه رازی با نمایندگانی در 7 رشته ورزشی شامل: فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

در بخش پسران 21 ورزشکار به همراه مربی سرپرست و در بخش دختران 11 ورزشکار به همراه مربی و سرپرست از دانشگاه رازی در این رقابت‌ها حضور یافتند.

سرپرست برگزاری المپیاد در دانشگاه صنعتی اصفهان در این خصوص اظهار داشت: این المپیاد با هدف فرهنگ‌سازی در عرصه ورزش و توجه به ‌سلامت جسم و روان دانشجویان برگزار می‌شود.

وی این رویداد را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های 144 شهید از خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و گفت: در این المپیاد ترکیبی از دانش، ورزش و ارزش وجود دارد و امیدواریم این سه بُعد به سایر اقشار تسری یابد.

سومین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از 28 مرداد لغایت 6 شهریور ماه 1401 به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

آخرین اخبار