آخرین اخبار

چهارمین نشست عادی از دوره پنجم هیأت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، چهارمین نشست عادی از دوره پنجم هیأت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه در ساعت ۸ صبح الی ساعت ۱۱ روز ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و برخط در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و خیرمقدم به حاضرین در این نشست از تلاش و همکاری و حضور اعضای حقوقی و حقیقی محترم هیأت امنا قدردانی و سپاسگزاری کرد.

دکتر احمدی ابراز امیدواری کرد که هم‌افزایی و مساعی جامعه دانشگاهی بتواند بیش از پیش در تقویت بنیان‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه‌های استان اثرگذار باشد.

وی بر اهمیت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه و خدمت‌رسانی به جامعه و تلاش جدی در راستای رفع نیاز‌های جامعه با بهره‌گیری از پژوهش و فعالیت‌های علمی تقاضامحور تأکید کرد.

مسوول دبیرخانه هیات امنای دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار داشت افزود: دستور این نشست شامل ۲۷ دستور از دانشگاه رازی در امور راهبردی و اجرایی بود که جز دوسه مورد همگی بررسی و تصویب شد. هم‌چنین ۱۸ دستور دانشگاه صنعتی در دستور کار بود که ۷ دستور آن تصویب شد.

دکتر بیگ‌زاده هدف‌گذاری این نشست را بیشتر مبتنی بر موضوعات پژوهشی دانست و اظهار کرد: دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر در غرب کشور در پی ارتقاء تولیدات علمی - پژوهشی و رنکینگ دانشگاه و نیز ارتقاء و حفظ مرجعیت علمی است تا جایگاه بهتری در بین دانشگاه‌های کشور و جهان داشته باشد.

وی افزود: اعضای حقوقی و حقیقی هیأت امنا اعم از دکتر سلیمانی رئیس محترم مرکز هیأت‌های امنا و قائم‌مقام محترم مقام عالی وزارت، دکتر علی شمسی‌پور رئیس محترم کمیسیون دائمی، هم‌چنین دکتر محمدنبی احمدی دبیر محترم هیات امنا و رئیس دانشگاه رازی، دکتر دودمان تیپی رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر بیات و دکتر کسکه معاونین محترم مرکز هیئت‌های امنا در این نشست حضور داشتند. افزون بر این، اعضای محترم حقیقی دکتر ابراهیم عزیزی نماینده محترم مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، پروفسور استاد مجتبی شمسی‌پور و دکتر شهاب قاضی نیز از اعضای محترم حقیقی در این نشست حضور داشتند.

ادامه این نشست در دهه اول مهرماه ۱۴۰۲ برای بررسی دستور کار‌های باقیمانده برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دستور کار‌های مصوب این جلسه پس از تایید مقام عالی وزارت، توسط رئیس مرکز هیأت امنا برای اجرا، ابلاغ خواهد شد.

آخرین اخبار