آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، از اقدامات وزارت دفاع در پی خنثی‌سازی توطئه سرویس جاسوسی موساد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، از اقدامات سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی کشف و خنثی‌سازی توطئه سرویس جاسوسی موساد قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان؛ یکی از پیچیده‌ترین طرح‌های اطلاعاتی و امنیتی برنامه خرابکاری صنعتی سرویس جاسوسی موساد در صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح توسط سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد قبل از هرگونه اقدام خصمانه و خرابکارانه علیه ملت شریف ایران اسلامی، با عنایت ویژه الهی خنثی شد.

ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، از همه مجاهدان عرصه ایثار و شهادت می‌خواهیم به شیطنت‌های صهیونیسم پاسخ کوبنده و درخور بدهند.

به این رژیم کودک‌کش صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اقدامات خرابکارانه آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و بنا بر وعده الهی؛ نصرت از آن مؤمنین و خسران در انتظار منافقین خواهد بود و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)؛ به فضل الهی این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

برچسب ها:

دانشگاه

آخرین اخبار