آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی با صدور پيامی، فرارسيدن ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و «روز بسيج اساتيد» را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی؛ متن پیام دکتر احمدی به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصديقين

۳۱ خرداد، سالروز شهادت شخصیتی شاخص، علمی، دیندار و انقلابی و یادآور حیات با برکت و شهادت بزرگمردی است که تا ابد الگوی برجسته و قابل اتکاء برای جامعه، به‌ویژه اساتید و نخبگان علمی کشور خواهد بود.

شهید دکتر مصطفی چمران، این اسطوره بزرگ انقلابی و دانشگاهی؛ می‌توانست به‌واسطه تحصیلات عالیه صاحب بهترین کرسیهای مدیریت علمی و صنعتی و یا تدریس در بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان شود، اما در راه دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، چشم بر دنیا و کرسی‌های دانشگاهی بست و جان شیرین بر کف نهاد تا برای حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان مبارزه حق علیه باطل بیاید.

بدون تردید، شهید دکتر چمران، الگوی والای جامعه علمی ایران اسلامی است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در توصیف شخصیت والای ایشان چه زیبا فرمودند: «سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان، چمران عزیز، مرد عمل و جهاد و شهادت، سرباز فداکار و انسانی در خط حاکمیت قرآن بود».

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر مصطفی چمران، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به استادان بسیجی خانواده بزرگ دانشگاه رازی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال همواره در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور، تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تقویت جهش علمی و فناوری شاهد توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی باشیم.

محمدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

آخرین اخبار