آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امّت، پیامی صادر کرد.

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام به شرح ذیل است:

                      بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
«مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد» مقام معظّم رهبری (مدّ ظله العالی)

حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و عظمت ملّت ایران را در جهان برجسته کرد که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملّت بزرگ ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود.
ملّت ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی به جهانیان نشان دادند که تا پای جان مدافع آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مطیع ولی امر خود هستند و به بیگانگان هرگز اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد.
در سالروز این حماسه مردمی، جامعه بزرگ دانشگاه رازی همصدا با دیگر اقشار مردم ولایتمدار ایران اسلامی، فریاد تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رساتر از همیشه اعلام می‌دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن به ویژه شهیدان سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی، عزت و سربلندی ملّت ایران و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) از خداوند سبحان خواستارم.
                         محمدنبی احمدی
                        رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار