آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام دکتر محمدنبی احمدی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ» (هود؛ ۱۱۲)

سیزده آبان در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی جایگاه درخشانی دارد؛ چراکه دانشجویان متعهّد و انقلابی ایران اسلامی در سالگرد شهادت دانش‌آموزان شهید، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار، قدرت پوشالی ترسیم شده از این طاغوت زمان را درهم شکستند و فریاد ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی ایران را در جهان طنین‌انداز کردند.

بی‌شک جنایات آمریکا علیه نظام و ملّت ایران به فراخنای تاریخ معاصر این کشور امتداد دارد، اما حوادث ۱۳ آبان، بهانه‌ای برای بازخوانی پرونده‌ جنایات آمریکا علیه ملّت همیشه قهرمان ایران اسلامی است. کما اینکه در روز‌های اخیر نیز رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا بعد از شکست بی‌سابقه و مفتضح امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی خود در عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی»، در اقدامی جنون‌آمیز مردم مظلوم غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

جامعه بزرگ دانشگاه رازی با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران اسلامی، در راهپیمایی روز ملّی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌دارند.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار