آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن این پیام به شرح ذیل است:


             بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه، تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند.

شهادت پرافتخار سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی تربیت یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از پاسداران سرفراز ایران اسلامی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) خشم و انزجار ملّت شریف ایران اسلامی را برانگیخت.

این حمله ددمنشانه که با جنگنده‌های اف ۳۵ صورت گرفت، نقض آشکار کنوانسیون بین المللی (۱۹۶۱) بوده و حمله به کنسولگری ایران تجاوز آشکار به خاک جمهوری اسلامی ایران است که بی شک رژیم جنایتکار صهیونیستی پاسخی دندانشکن و عبرت آموز در زمان و مکان مناسب دریافت خواهد کرد.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران عزیز میهن اسلامی و مدافعان حرم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)، آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌های مکرّم شهدا و ایثارگران، همکاران و هم‌رزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

                        محمّدنبی احمدی
                      رئیس دانشگاه رازی


 

آخرین اخبار