آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت "شهید سجاد امیری" پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت "شهید سجاد امیری" توسط اشرار، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خبر شهادت مظلومانه بسیجی دلاور و مدافع امنیت؛ شهید «سجاد امیری» (برادر گرانقدر جناب آقای کیوان امیری کارمند خدوم دانشگاه) در درگیری با اشرار مسلح، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

یقیناً شهادت افتخاری بس عظیم است که تنها نصیب بندگان مخلص پروردگار می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیقی مضاعف برای شهیدان این مرز و بوم است که در راه صیانت از امنیت و آسایش مردم عزیز از جان شیرین خود گذشتند و از جایگاهی والا در پیشگاه خداوند سبحان متنعم شده‌اند. همچنانکه شهید بزرگوار «شهید سجاد امیری» در راه دفاع از امنیت جامعه و مبارزه با اشرار، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد.

اینجانب شهادت پرافتخار برادر بسیجی، مدافع و شهید راه امنیت کشور «شهید سجاد امیری» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شریف استان کرمانشاه و خانواده بزرگوار ایشان صمیمانه تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

یادش گرامی و راهش پررهرو باد...

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار