آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی درپی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) پیام تسلیت صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، شهادت تعدادی از هموطنان در این حمله تروریستی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر احمدی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جنایت تروریستی ساعاتی پیش که منجر به شهادت و مجروح شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام شد، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

این ترور کوردلانه از سوی تروریست‌های تکفیری داعشی نشان از هراس دشمنان نظام و ناامیدی از ایجاد یأس و تفرقه در میان امّت مسلمان و ملّت ولایتمدار ایران اسلامی است.

دشمن بزدل با توسل به اقدامات غیرانسانی در پی ضربه زدن به ایران اسلامی است اما دشمنان نظام بدانند این جنایات هرگز کوچکترین خللی در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی وارد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار فارس و شیراز و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهیدان بزرگوار و شفای عاجل مجروحین را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نمایم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار