آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، در پیامی درگذشت استاد اخلاق دکتر "سید عبدالصالح جعفری" را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

خبر درگذشت برادر ارجمند جناب آقای دکتر «سید عبدالصالح جعفری» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان از مدرسان با ایمان و برجسته دانشگاه و منشأ اقدامات ماندگاری در زمینه‌ تبیین و ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در جامعه دانشگاهی بود و سال‌ها در مسیر خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، خالصانه تلاش کردند.

فقدان دکتر جعفری ضایعه بزرگی ‏برای جامعه علمی‌کشور است و به یقین، خدمات ارزشمند آن استاد برجسته برای همیشه ماندگار و باقیات صالحات خواهد ماند.

دکتر «سید عبدالصالح جعفری» یادگار صالح شهید سرلشکر سید محمد سعید جعفری، نخستین فرمانده سپاه استان کرمانشاه و فرمانده نخستین عملیات نظامی ایران در بعد از انقلاب اسلامی ایران بود و به همین مناسبت مفتخر به دریافت مدال افتخار شهید پیشرو و پیشتاز از سوی مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) شد.

اینجانب عروج برادر  عزیز دکتر «سید عبدالصالح جعفری» را به خانواده مکرّم ایشان، اقشار مختلف به ویژه جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار