آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایّام فاطمیّه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایّام فاطمیّه را تسلیت گفت. در متن پیام چنین آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

درود و ستایش خداوند متّعال بر علّت بی‌بدیل آفرینش، فرزند شایسته پیام‌آور رحمت، همسر مولی الموحدین و مادر برترین جوانان بهشت؛ حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) باد.

حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) یگانه بانوی دو عالم، اسوه صبر و تقوا، با شجاعتی وصف ناشدنی در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند.

زندگی پربرکت بانوی دو عالم، سراسر حکمت و لحظه لحظه حیات باعظمتش؛ الگویی بس ارزشمند و بی‌بدیل برای زنان عالم تا روز قیامت و حکومت موعود است.

اینجانب فرارسیدن ایام حزن انگیز فاطمیّه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اسوه والای بانوان عالم را به محضر حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، فرزند برومندش مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه العالی) و تمامی محبّان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است در این ایّام، با عنایت خداوند سبحان و سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام‌آور نور و رحمت و بهره‌مندی از بصیرت فاطمی، در زمره پیروان شایسته مکتب اسلام ناب محمّدی قرار بگیریم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار