آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی گفت: حماسه 16 آذر، نماد استکبارستیزی، مظهر استقلال و فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملّی و دینی دانشجویان عزیز است.

دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه رازی، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام تبریک دکتر محمّدنبی احمدی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

«حماسه ضداستبدادی 16 آذر، نماد آزادگی و استکبارستیزی جنبش دانشجویی، مظهر ایثار، پایداری، استقلال و آزادی و فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملّی و دینی دانشجویان عزیز ایران اسلامی است.

فرزندان عزیزم، تک تک شما را چشمه جوشان جویندگی و یابندگی می‌دانم که بهاری‌ترین روزهای عمر خود را صرف حرکت در راه تعالی و ترقی ایران اسلامی نموده تا از دریای بی‌پایان علم و دانش گوهر استقلال، خودکفایی و عزت برای میهن اسلامی به ارمغان آورید؛ شما وارث مسؤولیت سنگین پاسداری از نظام و انقلاب هستید که شهدای والامقام با خون خود رقم زده و امروز  این مسئولیت بس سنگین بر عهده شما نهاده شده است.

دانشجویان دانشگاه رازی همگام با سایر دانشجویان کشور، قدم‌های استوار خود را در راه توسعه و پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌اند و همچنان در این مسیر ثابت قدم به علم‌آموزی و کسب معرفت و بصیرت می‌پردازند. افسوس که امسال به علت شرایط خاص ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا از نعمت حضور گرم شما دانشجویان عزیز در دانشگاه محروم بوده‌ایم اما امیدوارم هرچه سریع‌تر با ریشه‌کن شدن این بیماری، شرایط حضور پر برکت دانشجویان در دانشگاه فراهم شود و بار دیگر نشاط، پویایی و سرزندگی را در این مجموعه شاهد باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تکریم مقام شامخ دانشمندان شهید راه علم ایران اسلامی، فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو را به دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم فضای دانشجویی در سال مزین به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" به مدد ایمان، انگیزه، اندیشه و بصیرت پرنشاط‌تر از گذشته باشد.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

برچسب ها:

دانشگاه رازی
محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه
16 آذر
روز دانشجو
دانشجویان دانشگاه رازی

آخرین اخبار