آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی، با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی در پیام دکتر محمدنبی احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

«غدیر»، هنگامه طلوع امامت از آسمان نبوت، پیام رهایی و رستگاری، تداوم بعثت و تجلی خواست خالق یگانه است؛ روزی که درخت هستی به کمال رسید و قرابت انسان با خداوند رحمان عیان شد.

غدیرخم، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب جامعه مسلمانان است؛ واقعه‌ای که پیوند رسالت و امامت را رقم زد و به روزی ماندگار در تاریخ انسان‌ها تبدیل گشت و فرصتی بس مغتنم برای تقویت همدلی و اتحاد مسلمانان و حفظ جایگاه والای ولایت ایجاد شد.

پروردگار سبحان را سپاس می‌گوییم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت (ع) روشنی بخشید. به شکرانه آغاز ولایت برترین‌ انسان‌ها؛ سرچشمه علم و حکمت، حضرت علی (ع) یاد همه شهیدان عزیز که در راه اقتدا به امام خویش جان خود را نثار نمودند را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت، عید سعیدغدیرخم و تجدید میثاق با ولایت و امامت را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، عموم مسلمین جهان به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاه رازی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌‌همتا سعادت و رستگاری را برای همگان مسئلت دارم. امید که لطف و رحمت باری تعالی همه ما را در زمره متمسکین به ولایت امیرمؤمنان علی (ع) و فرزندان معصومش قرار دهد.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار