آخرین اخبار

دکتر محمدابراهیم اعلمی‌‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه رازی، با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.

 

 

بسم الله الرحمن‌الرحیم

روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی است که پویایی اندیشه‌شان به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده است و نقش والای استادان و معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.

در این روزهای سخت که همه‌گیری ویروس منحوس کرونا نشاط و طراوت اجتماعی را از میان برده، بی‌شک رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته و دست یاری ملت شریف به سوی جامعه علمی دراز است.

در این برهه حساس برای رهایی از مشکلات باید با عزمی الهی و جهادگونه، ضمن امیدآفرینی در جامعه، به منظور تقویت روحیه خودباوری و به ثمر رساندن استعدادهای جوانان این مرز و بوم، بیش از پیش نقش‌آفرینی کنیم و در ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام جدی ورزیم.

مفتخریم که خداوند متعال توفیق خدمت در دانشگاهی را به ما ارزانی داشته که  افتخارات ارزشمند آن در سایه جهاد علمی استادان فرزانه رقم خورده و با افتخار در سال مزین به شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها این مسیر روشن را ادامه خواهیم داد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، هفته معلم را به همه استادان فرهیخته تبریک عرض نموده و تلاش صادقانه تلاشگران این مجموعه وزین علمی را ارج نهاده و توفیق همگان را از درگاه احدیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار