آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

 

 

به نام خداوند جان و خرد

جان نباشد جز خبر در آزمون            هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو‌ای دل آگهی است           هر که آگه‌تر بود جانش قوی است

۱۷ مرداد سالروز شهادت «شهید صارمی» یادآور تلاش‌ و سختکوشی انسان‌هایی بی‌ادعاست که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه را عهده دار هستند و هفته گرامیداشت خبرنگار، فرصتی بس مغتنم است تا مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات ارزشمند این قشر تلاشگر داشته باشیم.

باور داریم که رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سبب شده تا حرفه خبرنگاری در زمره مهم‌ترین، دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین حرفه‌ها به شمار آید و بی‌تردید حضور پررنگ و اثرگذار اصحاب رسانه در همه عرصه‌ها به ویژه فعالیت‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی موجب تعالی هر چه بیشتر این نهاد در جامعه می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه «شهید صارمی»، روز پاسداشت پیام‌آوران اندیشه و آگاهی را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم، به‌ویژه تلاشگران این عرصه در استان کرمانشاه، تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان را در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار