آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه طی پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه و چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملّت ایران بود. مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه العالی)

یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه روز خروش ملّتی است که با رهبری حسین زمانش؛ حضرت امام خمینی(ره)، سرود رهایی سر دادند و طلوع حق و حقیقت را رقم زدند؛ روزی که بزرگترین حماسه تاریخ این سرزمین با شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملّت و استقرار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، میهن پهناورمان بر فراز قلّه‌های افتخار و پیشرفت جای گرفته و امروز جهان، نظاره‌گر نظامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های مقدّس و آموزه‌های دینی است که با اقتدار، ایمان راستین و اراده‌ای پولادین از عرصه‌های صعب و طوفان‌های سهمگین گذر کرده و تنومند و استوار در حال بالندگی روزافزون است.

نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار که به ناتوانی خود در شکست ملّت ایران پی برده و توان درگیری مستقیم با ایران را ندارد؛ با ایجاد ناامنی در منطقه تلاش دارد مانع از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی شود و حوادث این روزهای جهان پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی نشان می‌دهد که هژمونی استکبار در منطقه شکسته شده و این تنها بخشی از قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

بر ماست این میراث گرانبها را که حاصل خون هزاران شهید گلگون‌کفن است؛ پاس بداریم و با عزمی راسخ، ایمانی والا و توکّل بر منبع لایزال الهی در مسیر پیشرفت و توسعه میهن اسلامی گام برداشته و رسالت خود را در قبال شکوفایی نظام مقدّس جمهوری اسلامی به انجام رسانیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و رشادت‌های شهیدان وطن، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملّت شریف و هم‌استانی‌های عزیز، به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه رازی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منّان، عزّت ایران اسلامی و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی را در سایه همدلی و وفاق مسألت می‌نمایم.

با استعانت از ذات اقدس الهی، همه آحاد مردم بالاخص جامعه فرهیخته دانشگاه رازی را دعوت می‌نمایم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و حماسی در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن در کنار سایر اقشار ملّت شریف ایران اسلامی، اتّحاد، همبستگی، غرور و قدرت ملّی را به نمایش گذاشته و تداوم‌بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان باشیم.

محمّدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی


 

آخرین اخبار