آخرین اخبار

دکتر عبدالحسین فتحی گفت: پرتال جدید دانشگاه رازی در بستر لایفری 7 بارگذاری شد.

دکتر عبدالحسین فتحی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: با تلاش همکاران اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و حمایت‌های دکتر اعلمی‌آل‌آقا، پرتال جدید دانشگاه در  24 اسفند ماه 1399 بارگذاری شد.

مدیر اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه رازی افزود: طراحی پرتال جدید از آبان ماه 1399 با هدف ارتقا، توسعه سریع و برقراری ارتباط بهتر با کاربران آغاز شد.

وی بیان کرد: پرتال جدید در بستر لایفری 7 بارگذاری شده است که رهبر پرتال‌های متن باز جهان است و تمام فناوری‌های مطرح دنیا مانند Html ۵، GWT، VAADIN، Spring و Struts را پشتیبانی می‌کند.

دکتر فتحی امنیت بسیار بالا، سازگاری با تمامی دیتابیس‌ها و سیستم عامل‌ها، حمایت از  بیش از 5 هزار تراکنش هم‌روند (۳۳.۰۰۰ کاربر همزمان) و پشتیبانی از ۳۰ زبان را از ویژگی‌های پرتال جدید دانشگاه رازی برشمرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر پرتال جدید دانشگاه توسط همکاران اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری روابط عمومی دانشگاه در حال بروزرسانی است و روند آزمایشی را طی می‌کند و إن‌شاءالله در سال 1400 ضمن تامین محتوا و تقویت بخش‌های مختلف آن، آماده بهره‌برداری کاربران گرامی خواهد بود.

دکتر فتحی خواستار همکاری تمامی بخش‌های دانشگاه با همکاران اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه در راستای بروزرسانی و تامین محتوای غنی‌تر صفحات مختلف پرتال دانشگاه شد و گفت: ورژن جدید پرتال نیازمند به بروزرسانی به موقع و دقت بسیار بالا در بارگذاری محتوا توسط کارشناسان متخصص است.

وی از اضافه شدن بخش تلویزیون اینترنتی به پرتال جدید دانشگاه خبر داد و گفت: این بخش در راستای پاسخگویی به نیاز اداره روابط عمومی و پوشش برنامه‌های مختلف دانشگاه ایجاد گردیده که نیازمند تامین محتوای جذاب با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه می‌باشد.

1

آخرین اخبار