آخرین اخبار

سالروز تشکیل نهاد ارزشمند بسیج را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان دانشگاه رازی تبریک عرض می‌نماییم.

 

 

«بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي‌دهد، بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسيج ميقات پابرهنگان معراج انديشه پاك اسلامي است كه تربيت‌يافتگان آن، نام و نشاني در گمنامي و بي‌نشاني گرفته‌اند.» امام خميني (ره)

بسیج تبلور ایمان، اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی و آینه تمام‌نمای انسان‌هایی است که عطر وجودشان عالمي را پرفروغ مي‌كند و همواره در سخت‌ترین عرصه‌ها با همه وجودشان برای دفاع از عزت و شرف نظام اسلامی به میدان می‌آیند.

بی‌تردید رشد، توسعه و بالندگی جامعه ارمغان فراگیر شدن تفکر بسیجی است و راز ماندگاری بسیج و تفکر بسیجی همانا روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی است.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی ‌به‌ویژه شهدای بسیجی و بسیجیان مدافع امنیت، سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان دانشگاه رازی تبریک عرض می‌نماییم.

روابط عمومی دانشگاه رازی

آخرین اخبار