آخرین اخبار

مسابقات شنا، بدمینتون و دارت به مناسبت دهه مبارک فجر (جام انقلاب- یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، رازی در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی در رشته‌های شنا، بدمینتون و دارت، در گروه یاوران علمی و اعضای هیأت علمی دانشگاه به همت مدیریت تربیت بدنی با همکاری بسیج اساتید برگزار شد.

مسابقات بدمینتون و دارت

مسابقات دارت 15 بهمن ماه 1402 با شرکت 30 نفر شرکت کننده برگزار شد. در ابتدا شرکت کنندگان به دو گروه مبتدی و حرفه ای تقسیم شدند و بر اساس جدول تک حذفی و دو حذفی با همدیگر به رقابت پرداختند. در پایان این دوره از مسابقات در بخش گروه مبتدی، مسعود شریعتی‌راد موفق به کسب مقام قهرمانی شد. محمود روغنچی و میثم سلطانی به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند و در بخش حرفه ای حمیدرضا پیره موفق به کسب مقام قهرمانی شد و فرید رحمانی و فرشاد عبدلی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

مسابقات بدمینتون در بخش انفرادی 16 بهمن ماه 1402 با شرکت 24 نفر از اعضای هیأت علمی و یاوران علمی (آقایان) برگزار شد. در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در چهار گروه به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند. این مسابقات پس از انجام 30 بازی در روز دوشنبه 30 بهمن 1402 به پایان رسید. که در پایان این دوره از مسابقات هادی جعفری موفق به کسب مقام قهرمانی گردید و علی‌اشرف گشانی به مقام دوم دست یافت و حمیدرضا نگارستانی و ایوب ناصری به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مسابقات شنا

مدیریت تربیت بدنی با همکاری بسیج اساتید اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات شنای کارکنان و اعضای هیات علمی (آقایان) در روز پنجشنبه در استخر دانشگاه رازی نمود. در این دوره از مسابقات نتایج ذیل حاصل شد.

اسامی نفرات برتر

رده سنی 30تا 40 سال

50 متر آزاد:

نفر اول احد وحیدی

نفر دوم مسعود رحیمی

نفر سوم سامان حسینی

100 متر آزاد:

نفر اول عباس پانیاز

رده سنی 40تا 55سال

50 متر آزاد:

نفر اول: اسحاق الماسی

نفر دوم: فیروز صوفی

نفر سوم: فرهاد نیک

100 متر آزاد:

مقام اول: کیوان شعبانی مقدم

دوم: عبدالحسین پرنو

سوم: بابک فیض

رده سنی بالای 55 سال

25 متر آزاد:

مقام اول: فریدون امیری

مقام دوم: یزدان محمودی

مقام سوم: سلیمان خزایی

50 متر آزاد:

مقام اول: عبدالوهاب مکی

دوم: غلامرضا روشنی

سوم: علی فرج زاده.

آخرین اخبار