آخرین اخبار

نشست هیأت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هیأت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه،  به صورت حضوری و مجازی در مورخ دوّم اسفند ماه 1400 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد.
موضوع این نشست، بررسی و تصویب دستورات راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه بود. بر این اساس ۱۶ دستور راهبردی و ۱۶ دستور اجرایی مطرح گردید و پس از بررسی توسط اعضا، 30 دستور کار به تصویب هیأت امنا دانشگاه رسید.
در این نشست، اعضای حاضر بر توسعه کمّی و کیفی دانشگاه در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی تأکید کردند.
از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه پیرامون مسائل آموزشی، پژوهشی، ضرورت توسعه و گسترش  شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه رازی بود.
در این نشست، دکتر احمدی سرپرست دانشگاه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیأت امنا اظهار داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه خود را مکلّف به اجرای سیاست‌های وزارت علوم می‌داند و همچنین خود را در مقابل اعضای هیات امنا و سیاست‌ها و مصوباتی که در جلسات هیات امنای دانشگاه‌ها مصوب می‌شود مسئول می‌داند.
وی هم‌افزایی ارکان مختلف دانشگاه در راستای توسعه این مجموعه با هدف خدمت‌رسانی به جامعه را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و مساعی جامعه بزرگ دانشگاه نقش بسیار اثرگذاری در تقویت بنیان‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و... در استان داشته باشیم.

آخرین اخبار