آخرین اخبار

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه پنج ورزش کشور، به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه پنج ورزش کشور، در مورخ نهم آبان ماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه رازی در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی، با حضور نمایندگان دانشگاه‌های رازی، آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)، کردستان، لرستان، صنعتی کرمانشاه و رازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر شهریار عباسیان دبیر منطقه پنج ورزش کشور و مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به مدیران شرکت‌کننده و با قدردانی از فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته در دانشگاه‌های منطقه اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی مدیریت‌های تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها، فراهم کردن زمینه‌های مناسب ورزشی جهت ایجاد نشاط هرچه بیشتر در بین دانشگاهیان به ویژه دانشجویان است.

دبیر منطقه پنج ورزش کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص همگانی کردن ورزش، پرداختن به ورزش‌های همگانی و ورزش‌هایی که فرصت استفاده برای عموم جامعه را دارد را از ضروریات دانست و تأکید کرد که مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها باید بتوانند با برنامه‌های خلاقانه درصد افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در برنامه‌های ورزشی باشند.

دکتر عباسیان سپس به بیان دستور کار جلسه پرداخت‌ و فرصت را در اختیار سایر مدیران دانشگاه‌های منطقه قرار داد که در خصوص نحوه توسعه و پیشرفت ورزش دانشگاهی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

در ادامه مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه پنج به ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه‌های خود پرداختند و نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان، در خصوص مسابقات ورزشی در بخش‌های دانشجویی، هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه‌های منطقه پنج ورزش کشور مصوباتی صورت گرفت.

 

آخرین اخبار