آخرین اخبار

مدیر امور پژوهشی دانشگاه گفت: نشریه مطالعات اقتصاد بخش عمومی موفق به أخذ مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر کیانوش چقامیرزا ضمن عرض تبریک به همکاران گروه اقتصاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه، اظهار داشت: نشریه مطالعات اقتصاد بخش عمومی که مدیر مسئولی آن را دکتر کیومرث سهیلی دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه رازی و اعضای هیأت تحریریه آن اساتید مطرح گروه اقتصاد دانشگاه‌های برتر کشور بر عهده دارند، موفق به أخذ مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه با اشاره به اینکه در سال جاری شش نشریه علمی دیگر نیز مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرده‌اند، یادآور شد: 4 نشریه دیگر نیز در انتظار دریافت اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

دکتر چقامیرزا یادآور شد: امسال تعداد نشریات علمی دانشگاه نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است، بطوریکه تعداد نشریات علمی دانشگاه از 9 نشریه به بیست نشریه رسیده است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه همچون افزایش 50 درصدی میزان پژوهانه نشریات علمی، نشریات تازه منتشر شده بتوانند با چاپ مقالات با کیفیت موفق به اخذ رتبه‌های بالا در ارزیابی­های کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شوند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه در پایان به ظرفیت­های مطلوب دانشگاه در راه‌اندازی نشریات جدید اشاره کرد و گفت: دو دانشکده تربیت بدنی و دامپزشکی و همچنین گروه‌های آموزشی مکانیک، مواد،  فیزیک، ریاضی، گروه علوم دامی و زبان انگلیسی از جمله بخش‌های دانشگاه هستند که از ظرفیت مناسب و مطلوبی برای راه‌اندازی نشریه علمی برخوردار هستند.

وی در پایان با اشاره به برنامه راهبردی دانشگاه با مشارکت دانشکده‌ها و اعضای محترم هیأت علمی که تابستان امسال به دانشکده‌ها ابلاغ شد، اظهار امیدواری کرد: دانشکده­هایی که نشریه علمی ندارند حداقل یک نشریه علمی جدید راه‌اندازی نمایند و سایر دانشکده­ها نیز نشریات علمی خود را از نظر کمی و کیفی گسترش دهند.

آخرین اخبار