آخرین اخبار

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از ظرفیت نخبگان در کشور گفت: ارتباط بین دولت با جامعه و نخبگان باید دائمی و مستمر باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری در دیدار نخبگان استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از ظرفیت نخبگان در کشور، اظهار داشت: ارتباط بین دولت با جامعه و نخبگان باید دائمی و مستمر باشد و صرفاً به اعطای یک تقدیرنامه خلاصه نشود.

دکتر رئیسی افزود: در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای کارآمد در دستور کار قرار گیرد و هرکسی که با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور، سازگاری ندارد کنار گذاشته شود. نباید معطل افرادی باشیم که اهل تحوّل نیستند.

رئیس جمهور با تأکید بر توجه به حوزه نخبگان گفت: نباید از حلقه‌های ارتباط با نیروهای انقلابی و متخصص نخبگی که جزو نعمت‌های الهی هستند، غافل شد.

در این نشست، زهرا حسینی دانشجوی مقطع دکتری فیزیولوژی ورزشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی به عنوان نماینده نخبگان استان به طرح مسائل و چالش‌های نخبگان پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی مختلف برای حل مسائل کشور، به بیان محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی و جامعه نخبگان پرداخت.

حسینی اظهار داشت: برخی از مسئولین ادارات در برابر تغییر رویه عدم استفاده از نخبگان مقاومت می‌کنند. در صورتیکه برای ایجاد تحول باید همه مسئولان و دست‌اندرکاران مصمم باشند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مسکن، بیکاری و مشکلات اقتصادی خواستار حمایت جدی از نخبگان شد.


 

آخرین اخبار