آخرین اخبار

فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت باب الحوائج، قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل ‌العباس(ع) و روز جانباز را تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

«شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید. چشم و دل شما با پاداش الهی روشن خواهد شد» مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)

چهارم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است؛ بزرگ‌مردی که در صلابت و جانبازی سرلوحه آنانی است که با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از جان گذشتند و از اینرو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است و امروز پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاک سیرت و فداکار به اهتزاز درآمده است.

سالروز ولادت فرخنده عبد صالح، باب الحوائج، پرچم‏دار بزرگ کربلا، حضرت عباس‏بن علی(ع) و روز جانباز را به همه رهروان مکتب اهل بیت(ع) به ویژه جانبازان عزیز و ایثارگران سرافراز دانشگاه رازی تبریک عرض نموده و ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت والای جانبازان سرافراز میهن اسلامی بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند سبحان برای همگان، سلامتی و توفیق روزافزون آرزومندیم.

روابط عمومی دانشگاه رازی

آخرین اخبار