آخرین اخبار

دبیر «کنفرانس ملّی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت» با معرفی سه مقاله برتر کنفرانس گفت: این کنفرانس، در ISC نمایه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر علیرضا حبیبی، دبیر اجرایی «دهمین کنفرانس ملّی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت»، به ارائه گزارشی پیرامون برگزاری این کنفرانس پرداخت.

دکتر حبیبی اظهار داشت: «دهمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت» در مورخ 1400/10/20 به صورت مجازی، به میزبانی دانشگاه رازی، به همّت گروه مهندسی شیمی و با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار شد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران «دهمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت» افزود: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار گردید و از دکتر وحید تقی­خانی برای قبول درخواست میزبانی دانشگاه رازی و همکاری ایشان در برگزاری این رویداد، قدردانی می‌نمایم.

دکتر حبیبی افزود: در این کنفرانس، دکتر مسعود رحیمی دبیر علمی کنفرانس به بیان پیشینه برگزاری آن در دوره‌های گذشته و به ابعاد علمی دهمین دوره این کنفرانس اشاره کردند که برگزاری این کنفرانس با لحاظ شدن معیارهای کیفی بدون تأخیر و در موعد پیش بینی شده به انجام رسید. در این کنفرانس، 18 مقاله جهت سخنرانی و 34 مقاله به صورت پوستر از بین 75 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس پذیرش و ارائه شدند.

وی بیان کرد: ارائه سخنرانی توسط دکتر گودرز احمدی از اساتید برجسته دانشگاه کلارکسون آمریکا در نوبت صبح با عنوان:

  "CFD modeling of transport and dispersion of COVID-infected respiratory droplets in office spacesو سخنرانی دکتر سید حسن هاشم آبادی از اساتید بنام دانشگاه علم و صنعت با عنوان "دو مطالعه موردی از موفقیت های CFD در حل مسئله در صنعت پتروشیمی " بر غنای علمی این کنفرانس افزود.

دکتر حبیبی افزود: در اختتامیه این کنفرانس، دکتر وحید تقی خانی، دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران به بیان نقش و جایگاه انجمن مهندسی شیمی ایران پرداخت و فعالیت‌ها و اهداف پیش­بینی شده انجمن را برای شرکت‌کنندگان تشریح نمود.

معرفی سه مقاله برتر «دهمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت» به انتخاب کمیته داوران

عنوان مقاله

نویسندگان مقاله

نام دانشگاه

بررسی پارامترهای عملیاتی تاثیرگذار بر بازدهی تبدیل انرژی امواج فراصوت با در نظر گرفتن مدل آکوستیک غیرخطی

حسام الدین شهبازی

جمشید بهین

دانشگاه رازی

مدل سازی و بررسی عملکرد یک خشک­کن انجمادی با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی(CFD)

سپیده فیروزی

امید علیزاده

دانشگاه آزاد اسلامی- واحد رشت

بررسی شعاع هسته‌ واکنش نداده گندله هماتیتی در فرایند احیاء مستقیم با جریان گازی هیدروژن با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی

مسیح حسین‌زاده

محمدعلی‌ محمدمیرزایی

دانشگاه یزد

وی یادآور شد: این کنفرانس، در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه گردیده است و 10 درصد برتر مقالات کنفرانس طی هماهنگی‌های صورت گرفته برای چاپ در نشریه علمی-پژوهشی با عنوان "روش‌های عددی در مهندسی" که در دانشگاه صنعتی اصفهان به چاپ می‌رسد، معرفی خواهند شد. سایر مقالات کنفرانس در پایگاه سیویلیکا جهت استفاده محققین کشور قرار گرفت.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
دهمین کنفرانس ملی کاربرد cfd در صنایع شیمیایی و نفت
علیرضا حبیبی
گروه مهندسی شیمی

آخرین اخبار