آخرین اخبار

سناریوی مسمومیت‌های سریالی در برخی مدارس؛ دور تازه‌ای از تلاش «عناصر ضد انقلاب» و «وطن فروش» برای سلب آرامش از خانواده‌ها و ایجاد ناآرامی و اضطراب در محیط‌های آموزشی است.

دکتر تورج زینی وند: سناریوی مسمومیت‌های سریالی در برخی مدارس؛ دور تازه‌ای از تلاش «عناصر ضد انقلاب» و «وطن فروش» برای سلب آرامش از خانواده‌ها و ایجاد ناآرامی و اضطراب در محیط‌های آموزشی است.
به یقین ایجاد تنش در محیط‌های آموزشی در کشور، به ویژه مدارس و دانشگاه‌ها، به منظور تعطیل نمودن موتور محرکه و پیشرفت کشور است.
عناصر ضدانقلاب این بار، نوک پیکان را متوجه مدارس و به هدف ایجاد اعتراض در میان قشری نموده‌اند که رسالت اصلی آنان کنش آموزشی است نه سیاسی؛ لذا برای به صحنه آوردن این قشر خاموش در حوزه سیاسی و اعتراض اجتماعی، فکر پلید دیگری را طراحی و اجرا نموده اند تا علیرغم شکست‌های پی در پی با یک «تنفس مصنوعی» در کف خیابان و روزمره مردم باقی بمانند.
اگرچه هنوز از سوی منابع دولتی، به صورت رسمی و مستند، گزارشی از عوامل پشت پرده این حوادث منتشر نشده است، اما تأمل در جوّ رسانه‌ای و موج سواری عناصر ضد انقلاب و غربگرا چند نکته زیر را بر ما روشن می‌کند:
۱. این حوادث موج تازه‌ای از سریال‌های سمی دشمنان و معاندان است که در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور، «ناکام» و «شکست خورده» به اردوگاه خویش پناه برده‌اند.
۲. مسمومیت کودکان و دانش آموزان معصوم، «ماهیت غیر اخلاقی»، «هویت پنهان»، «کثیف» و «ضد انسانی» این عناصر را برملا می‌کند تا مدارس و دانشگاه‌های کشور را به سمت و سوی التهاب و «اعتصاب» بکشانند.
۳. همزمانی این حوادث با جنگ اقتصادی و ارزی، بُعد دیگری از «جنگ ترکیبی» دشمنان علیه ملت شریف ایران را برملا می‌کند.
۴. متهم نمودن نظام جمهوری اسلامی به این کار (مسمومیت کودکان و دانش آموزان)، تلاشی تازه برای «ایران هراسی» و «انتقام گرفتن» از نظام آموزشی، فرهنگی و سیاسی کشور است.
به هرحال، به قول آن فعال فرهنگی در فضای مجازی (احمد قدیری)؛ اهداف اساسی و عمده این پروژه فرهنگی و سیاسی عبارتند از؛
۱. باز تولید مهسا امینی و شارژ اغتشاشات.
۲. تعطیلی مدارس و هل دادن دانش آموزان به فضای مجازی.
۳. تمرین و عادی سازی اعتصابات صنفی و سراسری.
۴. افزودن جمعیت دانش آموزان و والدینشان به اعتراضات خیابانی.
این «مکر» و «کید» دشمنان نیز به خودشان برمی‌گردد و انتظار می‌رود مسوولان با «پیگیری دقیق» و «اطلاع رسانی مستمر» از نگرانی خانواده‌ها بکاهند و ضمن ریشه یابی سریع این حوادث، عاملان و مسببان آن را «شناسایی» و «محاکمه» کنند.

آخرین اخبار