آخرین اخبار

امیرحسین رضایی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه رازی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه رازی، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در آغاز این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین جواد افشار نجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، در سخنانی، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید، اظهار داشت: بسیج درختی است که با خون های بسیاری آبیاری شده تا به اینجا رسیده و ثمر داده است؛ خون هایی که از دل مردم جوشیده است.

وی افزود: بسیجیان با اختیار خود و با افتخار، هرجا که نیاز بوده پای اعتقاداتشان ایستاده اند و استوار با قلبی آکنده از ایمان تا پای جان در رکاب ولایت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشار نجفی با اشاره به تلاش های محمد حسین پور مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه رازی، افزود: آقای حسین پور با روحیه مخلصانه وارد عرصه شد و به حول و قوه الهی تیم همراهی داشتند و تعاملات بسیار خوبی با مجموعه‌های  مختلف رقم خورد، خداوند بر توفیقات ایشان بیفزاید، همچنین برای آقای امیرحسین رضایی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه نیز آرزوی توفیق روز افزون داریم.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید، در سخنانی اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون شهدای والامقامی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند و از نعمت رضوان الهی برخوردار شده‌اند.

وی شهید دکتر مصطفی چمران را یک شخصیت برجسته دانست و افزود: شهید چمران اثبات کرد که می‌توان یک نابغه و شخصیت علمی ممتاز بود و از سوی دیگر نیز تقوای بالایی داشته باشد.

دکتر احمدی بیان کرد: شهید چمران پایبند امور دنیایی و رفاه غرب نشد و خدمت به وطن را برگزید. ایشان  تعارض بین سنت و تجدد را حل کرد.

وی اظهار داشت: شهدا به جامعه ما حیات بخشیدند و امروز فرزندان انقلاب از این حیات طیبه برخوردارند و آتش به اختیار در همه عرصه‌ها پای آرمان های والای انقلاب ایستاده‌اند و ما قدردان این حیات طیبه هستیم.

دکتر احمدی همچنین به تلاش‌های مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه اشاره و بیان کرد: آقای حسین پور فردی انقلابی، ارزشی، ولایی، جهادی و پای کار هستند و إنشاءالله در سنگر بسیج همچنان به خدمت ادامه دهند، از زحمات ایشان سپاسگزار هستیم. برای آقای امیر حسین رضایی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه نیز آرزوی توفیق داریم و امیدواریم که با سرعت عمل بالاتر و توان مضاعف در این عرصه مقدس مشغول به خدمت شوند.

وی تأکید کرد: به دانشجویان عزیز بسیجی و به خصوص مسئول بسیج دانشجویی توصیه می‌کنم که به حواشی توجه نکنند و با همه توان برای تحقق اهداف مقدس بسیج تلاش نمایند.

دکتر احمدی یادآور شد: مسئولیت کمیته دانشجویی کنگره شهدای استان کرمانشاه به دانشگاه رازی سپرده شده و انتظار می رود که بسیج دانشجویی دانشگاه با خلق ایده‌های بکر و جدید در این کمیته فعال تر و خلاق تر عمل کند.

هم‌چنین آقای امجدیان مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: بسیج تشکلی انقلابی و ارزشی است و متعلق به همه اقشار است، بسیج دانشجویی نیز در جذب حداکثری دانشجویان در این مسیر تلاش می‌کند.

وی مطالبه‌گری را رسالت مهم بسیج دانشجویی دانست و خواستار نقش آفرینی جدی دانشجویان بسیجی در عرصه مسئولیت اجتماعی و خدمتگزاری بیش از پیش به جامعه شد.

آقای امجدیان با اشاره به رسالت خطیر بسیج در انسجام بخشی، خودسازی و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: ضمن آرزوی توفیق برای آقای حسین پور مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه رازی، برای آقای رضایی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت می‌نمایم.

در ادامه بر خی از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان، از تلاش‌های محمد حسین پور در سمت مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه رازی قدردانی شد و طی ابلاغی، امیرحسین رضایی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه رازی معرفی شد.

 

آخرین اخبار