آخرین اخبار

در آستانه عید نوروز، مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در آستانه عید نوروز، مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه با حضور تعدادی از همکاران دانشگاهی، 27 اسفند ماه 1399 در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه رازی ضمن قدردانی از حضور همکاران هیأت علمی و غیرهیأت علمی در این مراسم و با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع)، طی سخنانی اظهار داشت: امیدوارم سال جدید برای امّت اسلامی سالی پربرکت و به دور از کرونا باشد.

ایشان با تاکید بر اینکه همه ما باید فرهنگ والای ائمه اطهار (ع) را در  مسیر کار و عمل قرار دهیم، از تلاش‌های صادقانه همه همکاران قدردانی کرد و گفت: دانشگاه رازی پرچمدار علمی استان کرمانشاه است و امیدوارم روز به روز با تلاش و مساعی همه عزیزان شاهد اعتلای علمی استان باشیم.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا اهمیت و ضرورت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه را یادآور شد و گفت:  چشم امید مردم استان برای توسعه به پردیس کشاورزی و منابع طبیعی است و باید از اندوخته علمی در این مجموعه بیشتر استفاده شود و مردم برکات آن را لمس کنند.

در ادامه، دکتر علی بهشتی‌آل‌آقا، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی، ضمن خیرمقدم به حاضرین و آرزوی سلامتی، برای همگان ابراز امیدواری کرد: سال 1400 سالی پر از برکت، سلامتی، خیر و خوبی برای همه مردم دنیا باشد.

ایشان تقارن عید نوروز با اعیاد شعبانیه را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: سال جدید به برکت ایام مبارک شعبانیه پر از برکت و شادی برای مردم باشد و از درگاه خداوند متعال برای همه مردم احسن‌الحال آرزو می‌نمایم.

آخرین اخبار