آخرین اخبار
71091
دکتر عباسیان در کارگاه حفظ و نگه­داری از اماکن ورزشی:

مجموعه‌های ورزشی دانشگاه رازی آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی است

کارگاه آموزشی با موضوع «نحوه حفظ و نگهداری از فضاها و اماکن ورزشی» با حضور مدیران و کارشناسان تربیت بدنی توسط دبیرخانه منطقه 5 ورزش دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کارگاه آموزشی با موضوع «نحوه حفظ و نگهداری از فضاها و اماکن ورزشی» با حضور مدیران و کارشناسان تربیت بدنی، در مورخ 6 دی ماه 1400 توسط دبیرخانه منطقه 5 ورزش دانشگاه‌های کشور به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه، دکتر شهریار عباسیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی و دبیر ورزش دانشگاه‌های منطقه 5 ضمن خیرمقدم به مدعوین در سخنانی اظهار داشت: این کارگاه در راستای برنامه‌های سالانه دبیرخانه منطقه 5 ورزش کشور، جهت پیشبرد اهداف آموزشی و با توجه به ضرورت آگاهی بخشی و ارتقاء دانش فنی و مدیریتی منابع انسانی شاغل در ورزش دانشگاه‌های منطقه برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های سرپرست دانشگاه، معاونت دانشجویی، مدرس کارگاه و شرکت‌کنندگان، به ضرورت اجرای نظارت بر ساخت و ساز اماکن ورزشی و همچنین تدوین برنامه‌هایی توسط مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های تابعه در خصوص نگه‌داری از اماکن ورزشی و نظارت‌های دوره‌ای و ایمنی سالن‌ها و استفاده از تجهیزات با استانداردهای لازم اشاره کرد و افزود: دبیرخانه منطقه 5 ورزش کشور مستقر در دانشگاه رازی آماده دریافت نقطه‌نظرات و پیشنهادات همکاران در خصوص روند تداوم برگزاری این کارگاه‌ها است.

دکتر عباسیان همچنین اشاره‌ای به وضعیت پروژه‌ها و امکانات ورزشی دانشگاه رازی داشت و بیان کرد: خوشبختانه امکانات ورزشی مناسب با استاندارد بالا در دانشگاه وجود دارد که امکان میزبانی رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی را فراهم می‌سازد و امیدواریم از این ظرفیت‌ها در جهت ارتقاء ورزش استفاده گردد.

وی زمین‌های چمن و استخر را از امکانات شاخص ورزشی در دانشگاه رازی عنوان کرد و یادآور شد: وجود زمین‌های چمن در پردیس‌های کشاورزی  و منابع طبیعی و طاقبستان و همچنین استخر دانشگاه ظرفیتی بسیار مناسب با استاندارد بالا برای میزبانی مسابقات ورزشی است.

در این کارگاه آموزشی، دکتر همایون عباسی عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی، به عنوان مدرس مباحثی را در خصوص نحوه­ نگهداری از اماکن ورزشی و چگونگی نظارت بر ساخت فضاهای ورزشی با توجه به استاندارد­های لازم ارائه نمود.

آخرین اخبار