آخرین اخبار
2672
با تأکید بر انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک؛

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با سرپرست دانشگاه دیدار کرد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر یاور محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، 23 خرداد ماه 1401، با حضور در دانشگاه رازی، با دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه، ضمن خیرمقدم به میهمانان، در سخنانی، تحقق جامعه دانش‌بنیان را شعار و مأموریت دانشگاه رازی دانست.

وی اظهار داشت: «مهارت آموزی» یک اولویت مهم دانشگاه است ضمن اینکه اقدامات ارزشمندی در این زمینه از جمله فعالیت مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) صورت گرفته است که البته این فعالیت‌ها کافی نیست و باید برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان تلاش‌های جدّی‌تری داشته باشیم.

دکتر احمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد همکاری‌های موفق این دو مجموعه باشیم.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بر لزوم انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در حوزه دانش‌بنیان به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه، تأکید کرد و گفت: باتوجه به حضور اتباع خارجی به ویژه دانشجویان عراقی درحال تحصیل در دانشگاه رازی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در زمینه آموزش‌های مهارتی دانشجویان عراقی آمادگی کامل را دارد.

وی با اشاره به توافق سازمان آموزش فنی‌‌‌و‌‌‌حرفه‌‌‌ای کشور با وزارت علوم، گفت: علاوه بر طرح "کهاد" طرح دیگری ویژه فارغ‌‌‌التحصیلان دانشگاهی با عنوان " نخلستان " اجرا می‌شود و به افرادی که متناسب با رشته آنان بازار کاری وجود ندارد، در قالب این طرح به آنها در مدت ۶ ماه، مهارت‌‌‌های فناوری اطلاعات (IT) و کسب و کارهای جدید آموزش داده می‌شود.

دکتر محمدی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدنبی احمدی به عنوان سرپرست دانشگاه رازی و آرزوی موفقیت برای ایشان افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در کنار دانشگاه قرار دارد و امیدواریم همکاری‌های مؤثری در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی داشته باشیم.

در این جلسه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه و سرپرست دانشگاه رازی پیرامون موضوعات مشترک همکاری دوجانبه به ویژه در حیطه آموزش‌های مهارتی و حوزه‌های دانش‌بنیان بحث و تبادل نظر نمودند.

 

 

آخرین اخبار