آخرین اخبار

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رئیس دانشگاه رازی تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی تقدیرنامه‌ای، از تلاش‌ها و تدابیر رئیس دانشگاه رازی در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه در انجام تکالیف قانونی و اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی قدردانی به عمل آورد.

در متن تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر احمدی
ریاست محترم دانشگاه رازی کرمانشاه
باسلام و احترام

بدینوسـیله مراتب تقـدیر و سـپاس خود را از تـدابیر ارزنـده جنابعالی و اقدامات متعهدانه سایر معاونت‌ها و ادارات آن دانشـگاه و بویژه حوزه فناوری اطلاعات در انجام تکالیف قانونی و اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی اعلام می‌دارم.

امیـد است با ایجاد پنجره واحـد خدمات دسـتگاهی و اتصال تمامی سامانه‌های دانشـگاه به آن، گام‌های موثری در ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان و تحقق دولت الکترونیک، یکپارچه و شـفاف و نیل به سـمت «آموزش عالی هوشمند» برداریم.

از درگـاه حضـرت احـدیت برای جنابعـالی و همکـاران محـترم و یـاوران علمی در دانشـگاه رازی کرمانشاه صحت، عـافیت و دوام توفیقـات مسئلت می‌نمایم.

باآرزوی توفیق الهی
محمدهادی زاهدی
مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی


شایان ذکر است، دانشگاه رازی به عنوان اولین دانشگاه کشور با توجه به تجارب قبلی خود در موضوع ارائه خدمات الکترونیکی و استقرار پنجره واحد خدمات دانشگاهی، به پنجره واحد دولت هوشمند کشور متصل شد.


 

آخرین اخبار