آخرین اخبار
36481
معاونت پژوهش و فناوری اعلام کرد:

فراخوان جذب دستیار پژوهشی در دانشگاه رازی

دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ­ارشد و دکتری داخل یا خارج از کشور دستیار پژوهشی می‌­پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر مصطفی مصطفایی اظهار داشت: همکاری دانشجویان و اعضای هیئت علمی با هدف کسب مهارت، دانش‌­افزایی، نمود توانمندی دانش‌­آموختگان و  تسهیل و تسریع امور در برنامه‌­ها و اهداف پژوهشی اساتید انجام می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در تبیین چشم‌انداز دانشگاه­ افزود: دانشگاه‌­ها و مؤسسات آموزش عالی با هدف آموزش و پژوهش، لازم است با تمام توان به تربیت نیروهای کارآمد، با انگیزه و متخصص در امر پژوهش بپردازند. دانشگاه رازی نیز به منظور صیانت از رسالت آموزش عالی و بهره‌‌برداری از ظرفیت تخصیص‌یافته در این خصوص اقدام به پذیرش دستیار پژوهشی می­‌نماید. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر مصطفایی افزود: این همکاری مشتمل بر دوره‌ه­ای 6 تا 12 ماهه می‌­باشد که حسب تصمیم استاد میزبان تعیین خواهد شد. این دوره از مهرماه 1401 آغاز می‌­گردد و تا پایان اسفندماه سال1401 و یا پایان شهریورماه سال ۱۴۰2  ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر 10 سال است و حداکثر سن متقاضیان 40سال می­‌باشد، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی  و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس:                         http://jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس می­‌باشد.

دکتر مصطفایی یادآور شد: مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از یکشنبه مورخ 1401/06/06 آغاز و تا روز دوشنبه 21 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار