آخرین اخبار
135
در نشست رئیس دانشگاه با مدیران امور عمومی دانشکده‌ها تأکید شد:

ضرورت احصاء مشکلات و نیاز‌های عمومی دانشکده‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه رازی گفت: مدیران امور عمومی دانشکده‌ها با علاقه، انگیزه و شور و اشتیاق وافر مهیای آغاز سال تحصیلی جدید باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست معاونین آموزشی-اجرایی و مدیران امور عمومی دانشکده‌ها با دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه، ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست، معاونین آموزشی-اجرایی دانشکده‌ها، مدیران امور عمومی دانشکده‌ها، مسئولان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیر امور اداری دانشگاه، مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه و مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه حضور داشتند.

حاضرین در این نشست به بیان مشکلات و نیاز‌های دانشکده‌ها در حوزه فضاهای کلاسی، وسایل کمک آموزشی، تدارکات، تعمیرات و... پرداختند.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه همکاران در سخنانی اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم و می‌طلبد که همه همکاران امور عمومی دانشکده‌ها با علاقه، انگیزه و شور و اشتیاق، مهیای استقبال از دانشجویان عزیز و آغاز سال تحصیلی جدید باشند.

دکتر احمدی ضمن تأکید بر اهمیت رفع نواقص، مشکلات و نیاز‌های عمومی دانشکده‌ها، توجه جدی به نظافت فضا‌های آموزشی و خدمات عمومی در سطح دانشکده‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: حفظ و نگهداری ساختمان‌ها و انجام تعمیرات و رفع نواقص با تأکید بر اصل صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع موجود و بهره‌وری، وظیفه مهمی است که بر عهده مدیران محترم امور عمومی دانشکده‌ها و همچنین نظارت معاونین محترم می‌باشد که باید به بهترین نحو انجام بپذیرد.

دکتر احمدی همچنین تأکید کرد: مدیران امور عمومی دانشکده‌ها در اسرع وقت نسبت به احصاء مشکلات، نیاز‌ها و مسائل دانشکده‌ها اقدام و نتیجه را برای بررسی و رفع مشکلات اعلام نمایند.

رئیس دانشگاه همچنین خواستار همکاری و مساعدت حوزه‌های اداری، عمرانی و مالی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و نیاز‌های امور عمومی دانشکده‌ها و خدمات عمومی شد.

دکتر احمدی در پایان یادآور شد: سال تحصیلی جدید به زودی از راه می‌رسد و ما باید به نحو احسن و با اشتیاقی وافر مهیای استقبال از دانشگاهیان فرهیخته؛ دانشجویان گرامی و استادان ارجمند باشیم.

آخرین اخبار