آخرین اخبار

دکتر طلایی از برگزاری «جشنواره منطقه‌­ای صنایع شیمیایی» و تشکیل شورای راهبری این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر مهدی طلایی از برگزاری «جشنواره منطقه‌­ای صنایع شیمیایی» و تشکیل شورای راهبری این جشنواره، در «کمپین صنعت و دانشگاه» خبر داد و اظهار داشت: اولین جلسه این شورا با حضور نماینده مرکز نوآوری صنایع شیمیایی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، مرکز نوآوری صنایع شیمی و پتروشیمی دانشگاه رازی و سایر اعضاء، تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

دکتر طلایی پیرامون اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به به نقش محوری دانشگاه رازی در غرب کشور و همچنین بهره مندی دانشگاه و استان از اساتید برجسته و اثرگذار حوزه شیمی همچون پروفسور مجتبی شمسی‌پور که از سرآمدان علمی ایران و دانشمند برجسته جهان اسلام هستند و همچنین سایر اساتید دانشکده شیمی؛ لذا پتانسیل برگزاری منطقه‌ای جشنواره صنایع شیمیایی در استان کرمانشاه وجود دارد. 

مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی یادآور شد: دومین جلسه «کمپین صنعت و دانشگاه» در مورخ 26 دی ماه برگزار شد. در این جلسه دکتر علیرضا زبرجدی، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه به همراه جمعی از اساتید، متخصصین، مدیران شرکت‌های فعال حوزه شیمی استان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب وکارهای حوزه شیمی پرداختند.

وی افزود: در دومین جلسه «کمپین صنعت و دانشگاه» یک پروژه اجرایی از طرف «گروه صنعتی شادرام شیمی» و دو پروژه توسط «شرکت شمشاد شیمی» ارائه شدند و جزئیات کار، تیم و سرمایه مورد نیاز، بازار فروش و... طرح‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین ضمن ارائه نظرات و پرسش و پاسخ، دکتر سهراب دل‌انگیزان به ارائه مطالبی در خصوص راه اندازی کسب وکار در این حوزه و فرآیندهای مترتب بر آن با محوریت طرح‌های ارائه شده و تبیین موضوع پرداخت.

دکتر طلایی گفت: در نشست «کمپین صنعت و دانشگاه» مقرر شد اعضای شرکت کننده با حمایت شرکت‌ها و مشاورین حاضر در جلسه، تیم‌های خود را تا روزهای آینده منسجم نمایند.  

وی یادآور شد: «کمپین صنعت و دانشگاه» دوشنبه‌های هر هفته، رأس ساعت 10 صبح در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی در ساختمان کتابخانه مرکزی برگزار می­شود و اولویت با حوزه­های کاری است که توسط بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده و مورد حمایت قرار گیرد که قبل از جلسات اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
مرکز استارتاپ دانشگاه رازی
شورای راهبری جشنواره منطقه‌­ای صنایع شیمیایی
کمپین صنعت و دانشگاه

آخرین اخبار