آخرین اخبار

سومین جلسه «کمپین صنعت و دانشگاه»، با حضور جمعی از اساتید، صنعت‌گران، صاحبان کسب و کار و ایده و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سومین جلسه «کمپین صنعت و دانشگاه»، با حضور جمعی از اساتید، صنعت‌گران، صاحبان کسب و کار و ایده و دانشجویان، چهارم بهمن ماه 1400 با محوریت موضوع «شیمی» توسط مرکز استارتاپ دانشگاه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد.

دکتر مهدی طلایی، مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، تشکیل «کمپین صنعت و دانشگاه» را در راستای تسهیل و تسریع در ارتباط دانشگاه و بخش صنعت، کمک به رفع مشکلات صنعتگران، ایده‌پردازی و تعامل هرچه بیشتر بخش صنعت با دانشگاه عنوان کرد.

وی ایده پردازی توسط دانشجویان و علاقه‌مندان را از از اهداف استارتاپ‌ها دانست و گفت: ایده پردازی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اجرایی شدن، نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران و نیروی کار است؛ لذا «کمپین صنعت و دانشگاه»، در این زمینه شکل گرفته است.

دکتر طلایی انتقال تجربیات و تشکیل تیم‌های استارتاپی را از برنامه‌ها و اهداف «کمپین صنعت و دانشگاه» دانست و ابراز امیدواری کرد: این کمپین در تحقق اهداف دانش‌بنیان و کمک به اشتغال فارغ التحصیلان و تقویت ارتباط صنعتگران با دانشگاه اثرگذاری جدی داشته باشد.

وی یادآور شد: وی یادآور شد: «کمپین صنعت و دانشگاه» دوشنبه‌های هر هفته، رأس ساعت 10 صبح در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی در ساختمان کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود و اولویت با حوزههای کاری است که توسط بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده و مورد حمایت قرار گیرد که قبل از جلسات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

آخرین اخبار