آخرین اخبار

موکب‌های دانشگاهیان در مسیرهای تردد زوار اربعین از کنگاور تا مرز خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی، با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه، جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی و بسیج دانشجویی استان، 23 مردادماه 1402 به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و رئیس قرارگاه راهیان نور علم‌الهدی در استان کرمانشاه، ضمن خیرمقدم به میهمانان، در سخنانی بر مشارکت، هم‌افزایی و حضور هر چه باشکوه‌تر دانشگاهیان در مراسم پیاده‌روی اربعین 1402 تأکید کرد.

وی مراسم پیاده‌روی اربعین را بزرگ‌ترین تجمع مذهبی باشکوه مردمی در دنیا دانست و افزود: این رویداد باشکوه درس‌های آموزنده بسیاری دارد و منجر به همدلی در جهان اسلام می‌شود و باید از ظرفیت‌های این مراسم عظیم در عرصه‌های علمی و فرهنگی بیش از پیش بهره بریم.

دکتر احمدی مشارکت و حضور بالای دانشگاهیان در رویداد عظیم پیاده روی اربعین را مورد تأکید قرار داد و گفت: گفتمان‌سازی فرهنگ والای اهل‌بیت (ع) در دانشگاه‌ها و استفاده تخصصی از ظرفیت دانشگاه‌ها در رویداد اربعین بسیار حائز اهمیت است.

در جلسه ستاد اربعین حسینی مقرر گردید؛ از ابتدای شهریور 1402 تا پایان مراسم اربعین، پنج موکب با نام «ستاد اربعین حسینی دانشگاهیان» در استان کرمانشاه برپا شود.

موکب‌های دانشگاهیان استان در مسیرهای تردد زوار اربعین از کنگاور تا خسروی مستقر و آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین خواهند شد.

آخرین اخبار