آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به  قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

 

بسمه تعالی

اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. به رغم توطئه استکبار، قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است. مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی)

در ایام محرّم‌الحرام که شیفتگان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) سوگوار و عزادار شهادت فرزند گرامی رسول‌الله (ص) هستند، در اقدامی بی‌شرمانه، بار دیگر شاهد اهانت به قرآن کریم در سوئد بودیم و این حرکت وقیحانه خشم و تأثر مسلمانان جهان را برانگیخت.

رفتار غیرمسئولانه و اقدام بی‌شرمانه دولت سوئد در همراهی با اقدام نفرت‌انگیز هتک حرمت قرآن کریم اوج استیصال دشمنان را نشان داد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام محرّم، به نمایندگی از جامعه ولایی دانشگاه رازی، اقدام توهین‌آمیز به قرآن کریم را شدیداً محکوم کرده و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانم.

بی‌تردید، ملّت‌های مسلمان و آزاده جهان، حفظ قداست قرآن کریم را خط قرمز خود دانسته و هرگز در برابر چنین اقدامات موهنی سکوت نخواهند کرد. امیدوارم که با وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از تکرار چنین اقدامات وقیحانه‌ای جلوگیری به عمل آید.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار