آخرین اخبار
4991
طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در مراسم سومین شب قدر دانشگاه رازی + تصاویر

رئیس دانشگاه رازی: رژیم صهیونیستی لحظات آخر حیات خود را می‌گذراند

رئیس دانشگاه رازی گفت: تقدیر الهی بر پیروزی جبهه مقاومت به میدان‌داری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم احیاء شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان به همّت هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه رازی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه به همراه جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

این مراسم با قرائت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، برگزاری اعمال شب‌های قدر، سخنرانی حجت‌الاسلام شهبازی، مداحی کربلایی رضا رضایی و مناجات‌خوانی سید عباس زمانی و دکتر داوود گوهری همراه بود.

در حاشیه مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه رازی، مؤمنین در محکومیت حادثه تروریستی حمله به دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در سخنانی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه پرفیض رمضان و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، حادثه تروریستی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از سرداران و پاسداران مدافع حرم شد، را محکوم کرد.

وی با اشاره به آيه ۱۶۹ سوره آل‌عمران «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‌‏اند كه نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند» افزود: خداوند متعال در اين آيه با تأکید می‌فرمايد كه شهدا زنده هستند.

دکتر احمدی با اشاره به شهادت سردار رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و تعدادی از همرزمان ایشان توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بیان کرد: شهید زاهدی شب قبل از شهادت میهمان حرم امام رضا(ع) بود، هدایایی به ایشان تقدیم شد امّا او گفت که من این‌ها را نمی‌خواهم از ضریح یا داخل ضریح هدیه‌ای به من بدهید. انگشتری به او هدیه شد، در واقع شهید زاهدی در حرم رضوی حکم شهادت خود را گرفت و سعادتمند شد.

وی با تأکید بر اینکه راه شهدا و مدافعان حرم ادامه دارد، افزود: یقین بدانید که رژیم غاصب صهیونیستی لحظات آخر حیات خود را می‌گذراند و به هر چیزی چنگ می‌زند امّا تقدیر الهی بر پیروزی جبهه مقاومت به میدان‌داری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

دکتر احمدی همچنین بر ترویج مرام و مکتب شهیدان والامقام تأکید کرد و گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی عمق شخصیت والا و عظیم ایشان بر جهانیان پدیدار گشت کما اینکه سیاستمداران و فرماندهان نظامی کشور‌های مختلف از سردار سلیمانی به عنوان فردی توانمند، تأثیرگذار و دارای کاریزمای نهفته یاد کرده‌اند.

وی در پایان با تشکر از هیئت دانشجویی محبان اهل بیت(ع) در برگزاری مراسم‌های مذهبی و تعظیم شعائرالله یادآور شد: اساس کار و مسأله مهم این است که دین را وارد بطن زندگی کنیم.

شایان ذکر است؛ مراسم احیای شب‌های قدر 19، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

آخرین اخبار