آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی از محمد بهرامی نفر اول گروه علوم انسانی کنکور سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه در جلسه هیأت رئیسه، از آقای محمد بهرامی نفر اول گروه علوم انسانی کنکور سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

رئیس دانشگاه رازی در این مراسم، موفقیت آقای محمد بهرامی دانش‌آموز افتخارآفرین استان کرمانشاه و کسب رتبه نخست در گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری را تبریک گفت و این موفقیت را باعث افتخار شهر و استان دانست.

وی یادآور شد: کسب رتبه یک کنکور توسط آقای محمد بهرامی افتخاری ارزشمند است که در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند و باید این افتخارآفرینی را حفظ کنیم. 

دکتر احمدی با اشاره به جایگاه والای علم و عالم و ضرورت تکریم عالمان و نخبگان گفت: دانشمندان بسیاری همچون شهید تهرانی مقدم، شهید احمدی روشن، شهید شهریاری و شهید علیمحمدی برای تعالی علمی و توسعه و پیشرفت کشور، ایثارگرانه از جان عزیزشان گذشتند و امروز افتخارات علمی را مدیون این شهدای عزیز هستیم.

وی بیان کرد: در دانشگاه رازی نیز از حضور دانشمندان فرهیخته جهان اسلام؛ پروفسور شمسی‌پور، پروفسور خدایی و پروفسور قلیوند که در شمار یک درصد برتر دانشمندان جهان اسلام قرار دارند، بهره مند هستیم. دانشگاه رازی مجموعه‌ای بسیار وسیع و دارای ظرفیت‌های فراوان در گروه‌های مختلف آموزشی است.

دکتر احمدی ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و همه جوانان ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش، پشتکار، برنامه‌ریزی، امید و انگیزه و توکل به خدای متعال، کسب موفقیت‌های روزافزون برای همه جوانان سرزمینم به خصوص در عرصه‌های علمی و دانشگاهی محقق گردد.

 

آخرین اخبار