آخرین اخبار

مراسم دیدار نوروزی هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی، ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم دیدار نوروزی هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی، در روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰، به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه رازی، ضمن خیرمقدم به جامعه دانشگاهی و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همگان ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰پاندمی کرونا از سطح کره زمین دور شود و بیش از گذشته نشاط و پویایی را با حضور همه عزیزان در دانشگاه شاهد باشیم.

ایشان با اشاره به سپری شدن دومین نوروز در شرایط کرونایی و عدم دیدار حضوری همکاران گرامی به علت شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با عبور از این وضعیت و ایجاد شرایط مناسب‌تر شاهد حضور پرنشاط همه عزیزان و اثرگذاری بیش از پیش برای خود و جامعه باشیم.

 ایشان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و آرزوی علو درجات برای این عزیزان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال خواهانیم که ایام پرفضیلت این ماه مبارک را تعالی‌بخش روح و روان همه ما قرار دهد.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا فصل بهار را طلیعه نشاط و تحول در طبیعت دانست و یادآور شد: امیدوارم در سال جدید به بهترین حالات و ثمربخشی بیشتر دست یابیم و در مسیر رضایت و جلوه‌گری منویات حضرت حق حرکت نماییم و برای خود و جامعه پیرامونی بیش از گذشته منشا خیر  و برکت باشیم.

دانشگاه رازی باید علم‌محورانه در اثرگذاری اجتماعی ایفای نقش نماید

برای مشاهده ادامه گزارش کلیک کنید.

 

آخرین اخبار