آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی در سفری کاری به تهران، با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد. در این دیدار مسائل مربوط به دانشگاه مطرح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی، در دیدار با دکتر محمدعلی زلفی‌گل، مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که طی سفر کاری به تهران در مورخ 30 بهمن ماه 1402 صورت گرفت، موضوعات مربوط به بودجه و مسائل مختلف دانشگاه را پیگیری کرد.

در این نشست و پس از ارائه توضیحات لازم از سوی رئیس دانشگاه، دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قول مساعد برای تخصیص بودجه مورد نیاز به دانشگاه را داد.

تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشگاه رازی از سوی دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، از دیگر مباحث ارائه شده در این جلسه بود که مورد تحسین مقام عالی وزارت قرار گرفت.

دکتر زلفی‌گل پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده برای احداث خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه رازی، ضمن تحسین تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، بر مساعدت مجموعه وزارت علوم برای به نتیجه رساندن این پروژه تأکید کرد.

همچنین در این سفر کاری، دکتر محمدابراهیم نوریان سرور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر سجاد دادفر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضور داشتند و گزارشی از مسائل مختلف دانشگاه و اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.

 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
وزیر علوم
دکتر محمدنبی احمدی
دکتر زلفی گل

آخرین اخبار