آخرین اخبار

سرپرست دانشگاه رازی، در حکمی دکتر لیلا ندرلو را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر لیلا ندرلو

عضو محترم هیأت علمی دانشکده کشاورزی

سلام علیکم

به استناد نامه شماره  152895/ و مورخ 1395/07/17 وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، و با توجه به مراتب علمی، تخصص و تجارب ارزنده و احاطه شما بر امور بانوان، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده بهمدت یک سال با شرح وظایف ذیل منصوب می‌شوید.

مزید توفیقات جنابعالي در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و تحقق اهداف دولت مردمی در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و توصيههاي حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شرح وظایف:

۱- هماهنگی و همکاری با بخشهای مختلف ستادی و سازمانی و ارائه پیشنهادات لازم به معاونین و مدیران دانشگاه در جهت حمایت از برنامهها در راستای بهبود سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی زنان و کاهش مشکلات آنان.

۲- ارتقای دانش و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی با برگزاری کارگاهها و دورههای توانمند سازی.

3- همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای برنامههای مرتبط در تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی زنان بر پایه نیازها و اولویتهای منطقه‌ای و هماهنگی و جلب کمکهای برون بخشی در سطح منطقه.

4 -تعـامل و همکاری در راستـای رفع مسائـل و مشکلات زنان بویژه زنان شاغل دانشگاه، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان دختـر و ارائـه راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات آنان با جلب مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی به ویژه خیریهها و نهادهای مردمی.

5- تصمیم سازی، تعامل و همکاری در اجرای برنامههای توانمندسازی زنان در زمینههای فرهنگی، علمی، مدیریتی و اجتماعی و گسترش خدمات مشاورهای و توسعه مهارتها متناسب با نیازها و مشکلات سلامت زنان و خانواده در منطقه.

6- ارتباط مستمر با کارگروه بانوان و خانواده استانداری به منظور مشارکت در برنامه‌ریزی و سیاستگذاری منطقهای و استانی.

7 -شناسایی شکافها و فاصلهها در دسترسی عادلانه به منابع، امکانات و فرصتها در حوزه زنان و دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی مراکز آموزشی و پژوهشی.

8 -برنامه ریزی در راستای گسترش پژوهشهای مرتبط با حوزه زنان و خانواده.

9 -برنامه‌ریزی به منظور ارتقاء کیفیت زنان دانشگاهی (دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان).

10 -ارتقاء آگاهیهای دینی و فرهنگی در زمینه حقوق زن و خانواده.

11 -انجام نیاز سنجیهای دوره‌ای به منظور شناسایی مشکلات و چالشهای موجود در حوزه زنان اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان.

12 -برنامه‌ریزی به منظور اجرای دورهها، نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی (ملی و بین المللی).

13- معرفی توانمندیها و دستاوردهای زنان در حوزههای علمی و آموزش.

14 -برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء سلامت و گسترش فرهنگ ورزش در زنان.

15 -مشارکت فعال در شبکه مشاوران حوزه زنان و خانواده دانشگاههای کشور و ارائه گزارشهای پیشرفت دورهای به رؤسای دانشگاهها و دفتر مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

محمدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

روابط عمومی دانشگاه رازی ضمن تبریک این انتصاب شایسته، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نماید.

برچسب ها:

دکتر لیلا ندرلو
مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده
دانشکده کشاورزی

آخرین اخبار